Rövid bemutatkozás - miért indul ez a blog?

2016. október 23. 23:56 - TMB

Hosszú-hosszú gondolkodás után döntöttem arról, hogy blogot indítok és ezáltal megosztom a személyes tapasztalataimat a nagyvilágról. Ezt az internetes naplót nem egy nagyképű, öntelt gondolat ihlette, hanem a lehetőség ereje, hogy "terápiás" jelleggel vezessem le gondolataimat és véleményemet az általam tapasztalt történésekről és a körülöttünk lévő világ adta eseményekről. 

Bár úgy gondolom, hogy a legtöbb olvasóm ismer engem kisebb-nagyobb mértékben, de azért egy rövid bemutatkozást mindenképp szeretnék megejteni. 

Tóth Máté Bence, 22 éves egyetemi diák vagyok. Jelenleg a Budapesti Corvinus Egyetem BA nemzetközi tanulmányok szakának végzős és a King's College London BA/BSc Political Economy (politikai gazdaságtan) képzésének elsőéves hallgatója vagyok. Ez a kettős diákélet igen érdekes és sokakat meglep, így egy későbbi bejegyzésben szívesen mesélek erről is. A jelenlegi lakóhelyem London, így a budapesti egyetemi képzésemet egyéni tanrenddel végzem.

Amellett, hogy az egyetemi tanulmányaimat végzem a Traveler Circle közlekedési és utazási portál főszerkesztőjeként is tevékenykedem, ugyanis az egyik legnagyobb szenvedélyem az utazás és a légiközlekedés, amely az elmúlt 4-5 évemet nagymértékben meghatározta. Mindemellett pedig a King's College London Business Club Startups&Business divíziójának is tagja vagyok. 

Az előbb felsorolt szenvedélyemen kívül rendkívüli módon érdekel a hazai és nemzetközi politika, valamint a gazdasági és pénzügyi élet is, amelyről egyetemi tanulmányaimon kívül is igyekszem bővíteni tudásomat. 

Rövid bemutatkozásnak ennyit szántam, hiszen a bejegyzéseim során több lehetőség is lesz, hogy bővebben bemutatkozzam.

Köszönöm, hogy elolvasod az internetes naplómat, kellemes időtöltést kívánok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tmbblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1611833415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása